Návrat k prírode...
...alebo ako neprísť o vlasy II.


Nastal čas predstaviť Vám môj obľúbený kondicionér na vlasy:

Sante Shine Conditioner/ Vlasový kondicionér Brilliant Care


Asi úplne najviac ma potešilo, že tento kondicionér obsahuje arašidový olej, ktorý má blahodarné účinky na vlasy a pleť vďaka vysokému obsahu vitamínu E. Zo začiatku som od tohto produktu neočakávala nič. Išla som do toho len tak na slepo, nakoľko som nenašla veľa recenzií na produkty Sante. Dokonca ani nikto z okolia nemal osobné skúsenoti a možno aj to bol jeden z dôvodov, prečo som sa rozhodla napísať recenziu.

Kondicionér Brilliant Care má veľmi jemnú vôňu a ľahko sa aplikuje do vlasov. Má krémovú konzistenciu, bielu perleťovú farbu a je naozaj "hodvábny". Vôbec nevadí ak si ho pri suchšej pokožke hlavy nanesiete okrem končekov aj ku vlasovým korienkom. Nemastí, nezaťažuje vlasy, práve naopak - hydratuje ich presne tak ako to potrebujú. 

Po približne dvoch mesiacoch používania som dospela k záveru, že sa kvalita mojich vlasov naozaj zlepšila. Konečne niečo na suchšie vlasy, ktoré po použití výživného kondicionéru nezostanú mastné a prilepené!!!
Už po pár týždňoch som si všimla, že mám zacelené končeky vlasov. Rozštiepence a polámance zmizli. Kondicionér obaľuje vlasové končeky akýmsi filmom, ktorý chráni vlas a predchádza tak jeho poškodeniu.
Dokonca by som povedala, že zaceľuje už poškodený vlas. 

Zloženie a vysvetlivky:

Aqua (Water)
Hlboko pramenitá voda je prirodzene čistá (nechlórovaná), jej funkciou je hydratácia povrchu pokožky a pôsobí ako rozpúšťadlo pre vo vode rozpustné zložky a rastlinné extrakty.

Alcohol
Čistý, nedenaturovaný etylalkohol, konzumný alkohol získaný fermentáciou rastlín s obsahom škrobu alebo cukru. Alkohol je nasadený ako rozpúšťadlo pre extrakty a rôzne účinné látky. Má tiež osviežujúci, adstrigentný (sťahujúci), tónovací a konzervačný účinok a tiež stimuluje krvný obeh.

Cetearyl Alcohol
Zmes dvoch mastných alkoholov cetylalkoholu a stearylalkoholu. Prírodný emulgátor na rastlinnej báze, ktorý zahusťuje emulzie a má stabilizujúci účinok.

Stearamidopropyl Dimethylamine
Povrchovo aktívna látka získavaná z rastlinného oleja. Používa sa ako náhrada za silikóny.

Arachis Hypogaea Oil
Arašidový olej

Betula Alba leaf extract
Extrakt z listov brezy,  má tonizačné, sťahujúce, zmierňujúce a čistiace účinky.

Arctium Lappa Root Extract
Extrakt z koreňa lopúcha väčšieho, má zmierňujúce, antiseboroické, sťahujúce a tonizačné účinky.

Panthenol
D panthenol/ provitamín B5, viaže vlhkosť a má regeneračný účinok.

Sodium Cetearyl Sulfate
Sodná soľ zmesi cetyl a stearyl sulfátu. Povrchovo aktívna látka, tvorí penu.

Sodium lauroyl sarcosinate
Sodná soľ laurylsarkosinátu. Odvodený od prirodzene se vyskytujúcej mastnej kyseliny a aminokyseliny, jemne čistí bez odstránenia prirodzeného lipidového filmu.

Glycerin
Glicerín, súčasť všetkých tukov a olejov. Má hydratačné účinky a získavaný výhradne z rastlinného oleja.

Sodium Lactate
Sodná soľ kyseliny mliečnej

Lactic Acid
Kyselina mliečna

Parfum (esenciálne oleje)
Éterické oleje, destiláty, parfumy, vône a aromatické látky -kolektívny termín pre všetko čo obsahuje vonné látky: od jednotlivého esenciálneho oleja až po parfumované zložky skladajúce sa z mnohých rôznych vôní.



Komentáre

Obľúbené príspevky