Zdravé a husté mihalnice


Aplikuje sa ako očná linka, rýchlo sa vstrebáva a možete sa po jeho použítí bez problémov nalíčiť. Asi takto by som v skratke opísala sérum na mihalnice Alverde Lash Booster


K produktom na zväčšenie mihalníc a objem rias som mala vždy postoj nedôverčivej srnky. Všade samé platené reklamy na Facebooku s prípravkami na mihalnice v cenách okolo 50 a viac EUR, komentáre nešťastných ľudí ako nedosiahli požadovaný efekt a stovky zákazníkov, ktorí sa to aj napriek tomu všetkémi odhodlali vyskúšať. No nikto by ma neprehovoril.


O Alverde Lash Booster som sa dozvedela od svojej sesternici. Spolu sme nakupovali v DMku a zrazu mi ukazuje nejaké sérum na mihalnice, vďaka ktorému vraj má jej kamoška veľmi husté mihalnice. Tak som sa v duchu zasmiala, no napriek tomu som sa rozhodla toto sérum prihodiť do košíka. Cena za Lash Booster neprevyšuje päť eur, takže som nemala čo stratiť. 




Sérum je transparentné a bez zápachu, aplikuje sa veľmi jednoducho - ako očná linka, len s tým rozdielom, že teraz sa nemusíte báť rovnej čiary. Nanáša sa ku korienkom mihalníc, no ja si ho natieram aj na celé mihalnice ako pri špirále. Sérum sa môže používať kedykoľvek počas dňa, nakoľko nemá vplyv na nanášanie make upu. Vpíja sa pomerne rýchlo a na mihalniciach zanecháva neviditeľný film. 


Výsledok ma nazaj prekvapil. Po šiestich mesiacoch používania sú moje riasy pevnejšie a hustejšie. Nečakajte zázraky, ani gigantické mihalnice. Sérum nefunguje tak, že Vám zrazu narastú mihalnice aké ste nikdy v živote nemali. Lash Booster ich posilní a tým obmedzí ich vypadávanie. Budú hustejšie, silnejšie a udržia si svoju dĺžku. 


Keďže si ich denno denne zaťažujeme špirálou, potom si ich šúchame odličovacími prostriedkami, strácajú svoju pružnosť a silu. Zaslúžia si preto rovnakú starostlivosť akú venujeme svojim vlasom, alebo pokožke. 

Komentáre

Obľúbené príspevky