Pleťová maska & peeling 

Herbaphoria od Soaphoria


Divoká zelená maska plná voňavých byliniek so slovenskými koreňmi. Značka Soaphoria opäť nesklamala. Hneď ako sa mi táto maska dostala do rúk, vedela som, že ju budem zbožňovať od hlavy až po päty. Hlavou myslím milé jednoduché balenie s obsahom 150ml a tou pätou bude unikátne bylinno - ílovito - spirulinové zloženie.


Túto masku si zamiluje každý, pretože je vhodná na úplne všetky typy pleti. Od mastnej až po suchú citlivú seboroickú pokožku. Ja som ju odskúšala na suchšiu citlivú pleť so sklonom k začervenaniu. Po lete bola moja pleť veľmi upnutá a preto som sa rohodla pre tento elixír. Maska má krásnu zelenú farbu, konzistencia je trošku lepidielková, no vďaka tomu maska výborne drží na tvári. Pri nanášaní na tvár veľmi príjemne hreje a nádherne bylinkovo vonia. Doba pôsobenia je cca 20min. Maska nezasychá a nezlupuje sa. Treba ju opláchnuť vlažnou vodou jemnými krúživými pohybmi, pretože rastlinné čiastočky pôsobia aj ako peeling. Po umytí je vhodné pleť hydratovať. Ja používam levanduľový šľahaný krém od MY-SYS.  

Z výsledku som bola naozaj nadšená - jemná, hydratovná, uvoľnená a tonizovaná pleť. Naozaj elixír, ktorý pleť potrebuje. Odporúčané používanie je maximálne tri krát do týždňa. Ja by som odporúčala aplikovať ju len raz do týždňa, keďže pleť silno hydratuje má naozaj výrazný účinok. Jedinou nevýhodou je vyššia cena a prijala by som aj väčšie balenie za tú cenu.

ZLOŽENIE:
Bentonit (Bentonitový íl)*, Kaolin (Biely íl)*, Montmorillonite (Zelený íl)*, Glycerin (glycerín rastlinného pôvodu)*, Urtica dioica Extract (Žihľava dvojdomá)*, Rosmarinus Officinalis Leaf (Rozmarín lekársky)*, Anthemis nobilis Flower (Ruman rímsky)*, Salvia Officinalis Leaf (Šalvia lekárska)*, Avena Sativa Kernel Meal (Ovos)*, Melia Azadirachta Fruit/Seed Oil (nimbovníkový olej)*, Matricaria Chamomilla Oil, Spirulina Maxima Powder (Arthrospira Platensis, zelenomodrá riasa)*, Hydrolyzed Algin (hydrolizovaný výťažok z algy Laminaria digitata)


Mám radosť, že sa u nás na Slovensku vyrábajú takéto kvalitné prírodné produkty, ktoré som si naozaj obľúbila. Účinky sú naozaj zázračné, ako vyčarované z pravej babičkinej záhrady.  Za pokus to predsa stojí, veď kto nevyskúša, nezistí. 

Komentáre

Obľúbené príspevky